Ledenbeheer
Het ledenbeheer is voor een clubbestuurder de werkomgeving om alle administratieve zaken van de club in orde te brengen.Â
Iedere club heeft zijn persoonlijke login , al dan niet als clubbeheerder, net zoals alle ingeschreven judoka’s.
Als club ben je zelf verantwoordelijk voor de juistheid van jouw clubgegevens. De meeste gegevens kan je zelf op orde zetten, andere zaken moet je navragen bij clubondersteuning.
Â
Hoe LOG IK IN OP LEDENBEHEER ?
Wanneer je moeilijk kan inloggen op ledenbeheer , gelieve volgende zaken in acht te nemen:
• Je moet in je browser naar ledenbeheer.judovlaanderen.be gaan. Let erop dat je hiervoor geen www. gebruikt ! Dit zal voor foutmeldingen zorgen.
• Let er ook op dat je browser dit niet automatisch naar de www.ledenbeheer.judovlaanderen.be zet (want deze link kan nog in het cachegeheugen zitten van eerder gebruik).
• Indien je een nieuw wachtwoord aanvraagt, wordt dit automatisch verstuurd naar jouw geregistreerde e-mailadres in de ledendatabase. Gebruik dus zeker het juiste e-mailadres om zo jouw gewijzigd paswoord correct in te kunnen vullen.
• Jouw gebruikersnaam is je licentienummer en dus niet jouw e-mailadres !Â
Mocht je toch nog problemen ondervinden bij het inloggen op ledenbeheer, neem dan contact op via info@judovlaanderen.be. Gelieve een printscreen van de foutmelding van jouw scherm in bijlage door te mailen zodat we je gemakkelijk kunnen verder helpen.
pdf-aanvraag VERGUNNING
Een judoka heeft een geldige vergunning nodig voor een activiteit, wat nu ?
Je raadpleegt je vergunning enkel nog digitaal op ledenbeheer. De judoka logt in op zijn ledenfiche en kan bovenaan links de PDF van zijn vergunning raadplegen op zijn/haar smartphone
Hulp nodig om pdf van je vergunning op te vragen? Volg de handleiding.Â
Hulp nodig als clubbeheerder om vergunningen in bulk af te drukken? Volg de handleiding.